Virtual Assistant
Laat mij je ondersteunen als Virtueel Assistent
Ik ben een Virtueel Assistent met een passie voor organiseren, klantcontact en alles wat met reizen en hospitality te maken heeft.
De afgelopen jaren heb ik met veel plezier diverse retreats georganiseerd, meer dan 40 reisblogs geschreven én tijdens de zomerperiodes gewerkt als VA voor een online recruitmentbureau. Hierdoor ben ik ervaren in het onderhouden van online contact met gasten, klanten en opdrachtgevers.
Die combinatie van hospitality ervaring én online ondersteuning is precies waar mijn kracht ligt. Ik werk gestructureerd, denk proactief mee en hou altijd overzicht, ook in drukke seizoenen.
Mijn doel?
Jou ontzorgen. Zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is voor je bedrijf. Of dat nu het verwelkomen van gasten is, het opzetten van een nieuw event of simpelweg wat rust in je agenda vinden. Of je nu hulp nodig hebt met het verwerken van reserveringen, het bijhouden van je inbox, het organiseren van een retreat of het creëren van content voor je socials — ik sta voor je klaar.
Heb je freelance ondersteuning nodig deze zomer of voor een specifiek project?
Stuur gerust een berichtje, ik denk graag met je mee!
Wat ik voor je kan doen
- E-mailbeheer
- Social media management en contentcreatie
- Klantenservice en communicatie
- Helpen organiseren events/ opzetten acties
- Ondersteuning bij recruitment/ aannemen nieuw personeel
- Blogs voor op je website
- Naast mijn vaste pakketten, kan je ook kiezen voor losse uren à € 40,- per uur excl. btw.
Pakketten
Pakket 1
Backoffice werkzaamheden
Reserveringen verwerken
3 posts per week + DM contact
Strategiesessie 30 min
€ 550
Pakket 2
Backoffice werkzaamheden
Reserveringen verwerken
4 posts per week, 1 reel + DM contact
Hulp event creatie
Recruitment ondersteuning
€ 850
Pakket 3
Blogpost voor website, incl. foto’s en SEO-optimalisatie
€ 300
Jaar-Rond Ondersteuning
Altijd ondersteuning voor Hotels, B&B’s & Retreats
Drukke periodes zijn er het hele jaar door – van vakanties en feestdagen tot evenementen en retreats. Als ondernemer in hospitality weet je hoe intens het kan zijn: reserveringen, gasten, social media, last-minute acties… en weinig tijd voor jezelf.
Wat als je juist in die drukte wél lucht en overzicht houdt? Ik help je flexibel en op maat, precies wanneer jij het nodig hebt.
Mini
- Inboxbeheer
- DM’s beantwoorden
- 2 Instagram posts
Duur: 1 week
Indicatie: € 125 – € 150
Medium
- Reviews beheren
- Extra gast communicatie
- 4 Instagram posts + stories
- En alles van Mini
Duur: 2 weken
Indicatie: € 250 – € 300
Maxi
- Volledige ondersteuning
- Klantenservice
- Reserveringen
- Inboxbeheer
- Social Media
- Spoedacties
Duur: volledige zomer
Indicatie: € 750 – € 850 (afhankelijk van de taken het aantal uren)
Op maat
Wil je de ondersteuning, maar wil je liever dat ik op factuurbasis werk?
Dan werk ik met een tarief van € 35 per uur. Afhankelijk van de complexiteit en omvang.
Duur: gedurende de zomer